Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, December 27, 2010

ada apa dengan Cinta...

ADa ApA DeNgaN CiNTa.........RaNGgA
ku lari ke hutan kemudian menyanyiku
ku lari ke pantai kemudian teriakku
SEPI
sepi & sendiri aku benci
aku ingin bingar,
aku mahu di pasar
bosan aku dengan penat
jadi nyah saja kau kekar
seperti berjelaga jika ku sendiri
pecahkan saja gelasnya biar ramai
biar mengaduh sampai gaduh
ada malaikat menyulam jaring labah2 belang
di tembok keraton putih
kenapa tak goyangkan saja locengnya
biar terdera@ aku harus lari ke hutan
belok ke pantai...........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CIntA.......adA apA dENgAn cInTa
satu nafas terhembus adalah kata
angan, debur & emosi tercampur
dalam jubah terpautan
tangan kita terikat.....
bibir kita menyatu
maka setiap apa yang terucap
adalah sabda pendita ratu
diluar itu pasir
diluar itu debu
hanya pasir meniup saja lalu hilang
terbang tak ada
tapi kita tetap menari
tarian cuma kita yang tahu
jiwa ini adala tandu
duduk saja....maka akan kita bawa semua
karena kita adalah satu.....

1 comment:

  1. Salam Mommy,
    Nak invite Mommy untuk join contest dan menang cute slogan tees for your kids sempena pelancaran blog kami!
    Thanks ya.
    mykedaibaby.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...