Followers

Friday, November 18, 2011

Kasih: BAB 5

Aduh! Sakitnya kepala aku. Nak ke tak nak. HAri tu aku merungut nak couple. Ha! Sekarang dah ada yang terpikat, buat susah aku aje. Tengok si Azlan ni, romantik orangnya. Kalau dapat mesti best punya. Tapi kalau clash mampuslah aku.

"Hoi! Eriy. Berangan ke?", tanya As.
"Macam mana, dah beri jawapan pada Azlan ke?", tanya Eiza.
"Aku tengah fikirlah ni, nak jawab ya @ tidak".
"Eriy! Aku tak setuju kau jadi couple ngan Lan. Dia tu bukannya budak baik".
"Habis, kau ingat kita ni baik sangat ke? Dahla hari-hari kita kacau anak dara orang, lepastu kacau orang tua dan aku pulak pernah bantai orang. Sampai jadi kes".
"Terpulangla pada kau Eriy. Kau leader dan aku harap kau tak lupa kami", pinta Roy.

Percayalah sahabatku, aku takkan lupakan korang. Aku akan buktikan pada semua yang Azlan akan berubah dan lemas dalam permainan ini.

~~~~~~~~~~~~

"Shaz, mana Lan?".
"Entah, belum sampai lagi agaknya".
"Eh! Zack pun ada?".
"Ni ha! Si Shaz nie suruh teman, dia takut".
Selepas aku beritahu pada Shaz perasaan sebenar aku terhadap Lan yang datang lambat tu, barulah aku tahu sebenarnya Azlan datang awal & dia bersembunyi di kelas 6A.(Alamak malunya...!)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...