Followers

Monday, January 31, 2011

Segmen SYOK SENDIRI - 2 : BRO BEN ASHAARI

salam...
Bro Ben kuar dalam majalah RAPI keluaran bulan Feb
hari ini...dia buat segmen utk blogger yg ade ANGAN2 nk jd mcm dia...
jom JOIN...utk keterangan, sila klik pic' di bawah...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


arinah, ketiga dari kiri


Boleh berikan nama glamour anda dalam dunia maya ini ?
kasih arinah

Kenapakah anda memilih nama tersebut ?
supaya arinah selalu disayang....senyum

Kenapa anda berblogging ?
nk meluah isi hati...nak berkongsi cerita....

Siapakah pemberi semangat anda ?
kawan2 masa belajar dulu yg suka berblog

Sudah berapa lamakah anda berblog ?
baru setahun lebih....masih merangkak lg....

Siapakah idola anda dalam dunia blogging ini ?
Brother Ben Ashaari....senyum

Kenangan manis anda dalam dunia blogging ?
menang TEMPAT PERTAMA dlm pertandingan menulis cerpen PPS

Kenangan pahit anda dalam dunia blogging ?
xde org lawat blog.....sedih

Pencapaian terbaik anda dalam dunia blogging ini ?
dapat tempat pertama menulis cerpen...


Selain berblog , apakah minat anda ?
membaca novel dan menulis puisi

Bagaimana anda membahagikan masa anda diantara berblog dengan aktiviti yang lain ?
buat n3 bila ade masa lapang @ tengah byk idea....paling kurang,1 n3 utk 1 hari

Sila nyatakan cita cita anda terhadap blog anda itu
ingin menjadikan ia sumber inspirasi kpd blogger baru dan
menjadikn blog ini terkenal dikalangan semua blogger

Pendapat anda mengenai dunia blog di malaysia ini ..
semakin hari semakin ramai blogger yg lahir memeriahkan dunia blogger.

Nasihat anda untuk mereka jika ingin memiliki blog sendiri ..
jgn buat plagiat...cuba hasilkan sesuatu yg baru dan segar....

Nyatakan dalam majalah mana anda ingin dimasukkan ..
nk masuk majalah RAPI krn pembacanya terdiri dr semua golongan umur...

Thursday, January 27, 2011

Mawar Buat Suamiku Give Away

klik banner utk keterangan lanjut...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*
*
*
*
*
*


d hari perkahwinan KAMI


kita bertemu...
sebagai seorg kawan...

akulah pendengar setiamu...
sabarmu...
tegasmu...
kesungguhanmu...
hari ini...kita adalah suami isteri
5 tahun melayar kasih
3 tahun berjauhan menguji kasih sayang kita
kau...suamiku... MOHD AZMI
kasihku
sayangku
cintaku

tidak berpenghujung...
aku mencintaimu seadanya...
tak sanggup lagi berjauhan denganmu...
walau masih berdua....
tanpa buah cinta...
cinta dan kasih sayang kita akan terus mekar hingga ke akhir hayat...
DOAKU...
moga hubungan ini akan kekal hingga ke SYURGA...

aku sedang menanti Mr. Hubby belikan McD....hehehe

mereka....anak2 didikku


keadaan gamat bila aku buat pop kuiz....hehehe




pelajar sedang tekun menjawab ujian...




cubaan memadamkan api...kursus polibriged....




mereka yg menang pertandingan kawad kaki....

Wednesday, January 26, 2011

Bloglist Anastasyea Bulan Februari 2011

sila KLIK banner ini utk keterangan lebih lanjut.....

jom singgah blog ini....
banyak isu semasa n cerita di sini...
Anastasyea juga suka menjenguk blog2 org lain...
selalu nampak die buat blog walking...
nice walk...

Tuesday, January 25, 2011

tidak kusangka.....PPS



permulaan hari yg baik....
habit aku setiap kali buka blog....
baca bahagian chit chat n tengok sape yg datang....
BERITA GEMBIRA HARI INI.... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

aku menang contest PPS...
contest nie kene buat karangan Pengalaman Pahit Saya...
aku menang tempat pertama....

Hadiahnya?
Pemenang Pertama, kedua dan ketiga:
Topap RM30 + Key-chain eksklusif Jangan Masuk Blog Ini. (ini aku punya la....hehehe)
Topap RM20 + Key-chain eksklusif Jangan Masuk Blog Ini.
Topap RM10 + Key-chain eksklusif Jangan Masuk Blog Ini.


TERIMA KASIH BUAT BLOG 'JANGAN MASUK BLOG INI' & SAUDARA JAMBZ

Thursday, January 13, 2011

teman



saat aku meniti waktu
terlalu banyak ragam & kerenah
membuat aku tersenyum, ketawa & menangis
dan kerana itu
aku perlukan seseorang di sisi.....
sabar....
tenang....
sentiasa bersedia....
mampu melukis warna ceria....
menyimpan cerita duka....
berkongsi....

Tuesday, January 11, 2011

bersyukurlah kerana dipertemukan...




tidak perlu secantik Balqis,
andai diri tak sehebat Sulaiman.
mengapa mengharap teman setampan Yusof
jika kasih tak setulus Zulaikha.
tak perlu mengharap teman seteguh Ibrahim
andai diri tak sehebat Siti Hajar dan
mengapa didambakan teman hidup
yang sesempurna Muhammad SAW
jika ada keburukan pada diri
bimbinglah dirinya dan terimalah
kekurangan itu sebagai keunikan,
carilah kebaikan pada dirinya,
bersyukurlah kerana dipertemukan
dengannya dan berdoalah dia milikmu...

Wednesday, January 5, 2011

cerita cinta...


cinta itu indah... terlalu indah buat yang menghargainya cinta adalah semangat cinta adalah sinar cinta adalah kebahagiaan... kerana cinta bisa buat kau tersenyum... kerana cinta mengukir warna pelangi... cintailah mereka sepenuh hatimu... terima dia seadanya... dan cinta akan mencipta ceritanya sendiri...

Tuesday, January 4, 2011

tersenyum lagi...



hari ini aku tersenyum lagi...
melihat keletah anak2 muridku...
saat ditanya...semua diam...
bila disuruh bercakap...riuh sekelas...

aduhai murid2ku...
apakah cara mudah untuk kau fahami...
aku ingin membantu...
krn ingin yg terbaik darimu...

Monday, January 3, 2011

Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru

klik banner utk more info...


hari nie buat blog walking lg....
pastu jumpa n3 nie...Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru

tujuan n3 nie utk memperkenalkan blog yg followernya kurang dr 300 & up kan traffic

hahaha....aku la tu....br 48 follower


syarat2 utk join n3 nie:

  1. Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang;
  2. Buat satu entry yang bertajuk "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru" dan linkkan ke entry ini;
  3. Tinggalkan Link entry yang telah siap anda di ruangan komen;
  4. Tidak wajib untuk menjadi follower saya, namun saya berbesar hati jika ada yang sudi;
  5. Tag 3 orang rakan seperjuangan anda;
  6. Meminati dunia blogger dan tidak sombong.



tag:








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...