Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, September 14, 2011

Kasih: BAB 2

     Jam di dinding menunjukkan pukul 1.30 petang. Aku lantas mencapai towel dan pergi ke bilik mandi. Ah! dah pukul 2.00, aku cepat-cepat mengemas bag. Cepat-cepat mencapai basikal di tepi rumah dan mengayuhnya laju-laju. Masa berlalu pantas.
     Seperti biasa, aku mengambil homework di dalam bag dan membuat kerja rumah yang diberi oleh cikgu di sekolah tadi.
      "Mak oi, banyaknya." Selesai buat kerja sekolah, aku terus masuk tidur.
      "Esok ada sambutan Hari Guru, nak bawa apa yek? Ah! susahnya. Duit tak ada, tak payah beli apa-apa lah." Tersenyum dan aku pun memejamkan mata untuk beradu.     

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...