Followers

Monday, October 3, 2011

nak tahu air nie panas ke tak?


salam...
byk cerita yg nak dikongsi sebenarnyer...
tp xberkesempatan nak tulis...
baru habis minggu audit...
dari kisah sambutan marhaban, duduk berkampung menyediakan soalan final, g site camping sampai la...
latest story minggu ini..

hahaha...
sedih sebenarnyer...
tapi, bila teringat kisah disebaliknyer aku pasti tersenyum...
cuba tengok pic' di atas....
kesian melihat belakang tangan anak buahku,fakrul...
MELECUR TERKENA AIR PANAS

kisah bermula lebih kurang jam 10 pagi hari sabtu...
aku dah berada di rumah ibu mertua...
ipar duai ku br sampai dr shah alam...
aku tidak menghiraukan kedatangan mereka sbb anak buahku yg kecil, hafiz akan menangis klu aku menghampiri die....
aku rase die fobia...takut diterbalikkan oleh aku...
hahaha...
tp aku perasan sesuatu, ke mana menghilang suara anak buahku yg sulong...
aku pun mencarilah serata rumah krn katenyer die kene chicken pop..
bila aku jumpa, die sedang bersendirian menonton televisyen...
aku sekadar bertanya khabar n berbual kosong...
untuk pengetahuan semua, fakrul baru berusia 4 tahun...
aku melihat kesan2 chicken pop di badannya...
aku melihat sesuatu yg pelik di bhgn belakang tapak tangannya...
bila di aju soalan...die ckp sakit..
aku tanye kpd ibu mertuaku kerana kesan tersebut agak pelik seperti melecur...
kata mak...chicken pop mmg mcm tu...
tak puas hati...aku tanyer pada birasku...
die yg berasa pelik, terus memeriksa luka tersebut...
dan bertubi2 soalan ditanyer..
akhirnya anak buahku mengaku terkena air panas...

suami ku terus membawa fakrul ke klinik...
sepanjang perjalanan die sekadar mendiamkan diri...
selepas bertemu doktor...
suamiku bertanya mcm mana leh kene air panas...
dan jawab fakrul...
AKOI SAJE TEKAN BUTTON BOILER TU & TADAH TANGAN,
AKOI NAK TAHU AIR TU PANAS KE TAK?
hahaha....krn semangat ingin tahu yg tinggi...die bereksperimen....
alahai Fakrul....napela xcaya air kat boiler tu mmg panas....
xde setitispun air mata penyesalan...
die mmg tabah mencari jawapan bg soalan yg bermain di benaknyer selama ini...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...