Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, May 3, 2011

hujung minggu di Bahau

salam....
arini cuma nak bercerita...
akibat demam yg berlarutan sampai seminggu...
aku terpaksa amik MC utk makan ubat ikut turutan masa yg betul...
khamis, 28/4/2011....
aku g ke klinik swasta...ubat klinik kerajaan dah abis, demam xkebah lg
abis doktor tu beria merawat aku...
xde demam denggi @ cikukunnya...
LEGA...
doktor bagi MC utk 29/4/2011....
1 hari berehat di rumah
makan ubat....
demam dah kebah tp selesema x ilang lg sampai n3 nie ditulis...
penatnyer.....

operasi menanda paper final dah tamat....
ade jugak pelajar yg gagal....
arini bermula pendaftaran semester pendek...
setakat nie br ade 2 org pelajar....
dijangka bilangannya mmg xramai pun...
kurang dari 10 org

moga aku tabah melayan diri yg masih belum sihat sepenuhnya...
Mr. Hubby jugak dah terkena virus aku....cian die
ikut sama demam...

ooooooo...lupa nak citer
weekend td adik-beradik Mr. Hubby semua berkumpul balik Bahau...
xselalu mcm nie...
adik-beradik xramai....3 org aje
cucu baru....2
aku & Mr. Hubby mmg dah rancang nk masak nasi beriani & ice-cream...
suka la keluarga mertua aku makan beramai2....
adik lelaki yg bongsu pulak belanja makan pizza....die siap buat dadih lg...
alang dah kuar berjalan ke Bahau....Mr. Hubby belikan la barrel KFC utk anak buah...
anak buah aku nie...bukannya makan ayam,tp kulitnye aje yg die makan
budak baru umur 4 thn...pastu dah anta g tadika...
seronok sakan bila aku buka kan lagu twinkle2 little star & baba black sheep...
weekend nie mmg yg paling meletihkan sbb byk sgt xtiviti yg dibuat....
nnti aku sambung kat n3 lain pulak...

see ya!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...