Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, August 24, 2011

Besday Mr. Hubby

salam...
semalam besday Mr. Hubby...
xtahu apa nak masak utk die...
bukala persoalan di FB...ramai yg bg idea...
thanks kengkawan...

bermula ngan waktu berbuka...
aku masak makanan fav' die...
ikan masak asam pedas & sayur peria goreng...
pastu balik dari terawih...
aku sediakan die kek coklat ngan filling bluberry...
aku xg terawihla menyiapkan kek besday boy...
hehehe...
nak resepi?
Klik di SINI...
cuma kali nie..bekas ditukar menjadi lebih kecil...
supaya lebih comel n cute...


inilah rupa cupcake coklat blueberry khas buat Mr. Hubby



ucapan buat Mr. Hubby...

sayang...
kasih sayang & cintaku makin mekar setiap hari...
aku ingin selalu disampingmu...
meniti hari-hari susah & senang...
doa dalam solatku..
agar kau sentiasa di rahmati n diberkati olehNYA..
agar kau sentiasa berjaya dalam setiap perkara yg kau lakukan...
agar kau sentiasa ceria selalu..
dan yg paling penting...aku sentiasa dihatimu...
umuah! SAYANG ABANG...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...