Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, April 7, 2011

3 hari 2 mlm tanpa JKL

3 hari 2 malam JKL berjauhan dariku...
die xpenah sakit(rosak) selama 4 tahun nie...
tetiba aje xmo bangun lepas bagi minum (minyak) sampai kenyang...
sebab kan aku ade urusan lain keesokan harinyer...
terpaksala die bermalam di Stesen Petronas Sg. Hj Dorani...



JKL kutinggalkan tido di sini...



esoknyer aku dtg ngan ambulance (towing)
nk bw JKL ke rumah sakit
(bengkel kete)




JKL bersedia untuk ke rumah sakit



aku memandang JKL dr dlm kereta Mr. Hubby...




JKL berada di biliknyer....
leave him for another night...



semalam aku dah dtg amik JKL...
minta tlg opismate aku, Mr. Farid & Pn. Zana anta ke rumah sakit JKL
RM 3 rat lebih aku kuarkan utk perbelanjaan perubatan JKL...
kene tukar starter n jantungnya (bateri)
lepas nie JKL jgn sakit2 lg yek...
saya sayang JKL


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...